BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 22, 2011

Apa Sudah Jadi?? Pilihanraya lagi... Adooiii !!!

Salam dan salam penyambung ikatan antara kita......


Saya tidak perlu mengulas mengenai mengapa saya tidak update entri terbaru....Saya tidak suka mengemukakan alasan demi alasan....Sesungguhnya ia hanya akan menyemai sikap hipokrasi yang ada pada saya.....Biarlah ia menjadi rahsia dan misteri supaya kalian berfikir dan berfikir untuk mencari jawapannya.....Apabila kita berfikir, otak kita akan bekerja dan berfungsi dengan baik tanpa mengalami tekanan....Darah2 yang sedang mengalir pun tidak tersekat ataupun ada traffic light malah mengalir laju dalam membantu mencari idea dan jawapan....

Kali ini saya ingin menyentuh mengenai Pilihanraya kecil yang sudah mencecah belasan PRK.....PRK telah menjadi fenomena pada hari ini......Mengapa ini terjadi?? Adakah kita patut salahkan parti politik kerana mencari calon yang kurang sihat2?? Ataupun kita harus menyalahkan YB2 yang berpaling tadah demi memenuhi agenda tertentu?? Jawapannya adalah kerana..........BERSAMBUNG..........(Sabar ya pak.....huhuhuu)

0 comments: